Certificats de representació
Descobreix tot allò relacionat amb Certificats de representació visitant el portal del Govern d'Andorra. Tots els serveis i informació detallada.
-
A qui van adreçats?
S’expedeixen a les persones físiques que representen persones jurídiques, i incorporen les dades de la representació i de la persona jurídica representada.
- A. Certificat de representant per a una societat (SA, SL, etc.).
- B. Certificat de representant per a una associació o unió d’associacions.
- C. Certificat de representant per a un centre docent d’ensenyament privat.
- D. Certificat de representant per a un club.
- E. Certificat de representant per a una comunitat de béns.
- F. Certificat de representant per a fundacions.
- G. Certificat de representant per a una unió temporal d’empreses (UTE).
- H. Certificat de representant per a un col·legi professional.
-
Quins beneficis aporten
- Garanteixen la identitat de la persona jurídica subscriptora representada (organització privada, Administració pública o entitat sense personalitat jurídica).
- Garanteixen la identitat de la persona física representant.
- Garanteixen la veracitat de la representació amb poders totals del representant davant de tercers.
- Permeten l’autenticació de la persona jurídica representada davant de llocs web.
- Permeten la creació de signatures electròniques avançades en documents i missatges electrònics a nom de la persona jurídica representada.
-
Documentació
A. Certificat corporatiu de representant per a una societat (SA, SL, etc.)
- Passaport, document d’identitat o targeta de residència de la persona sol·licitant.
- Document que acrediti la vinculació del subscriptor amb la societat.
Es verificarà la informació següent:
- Identitat de la persona sol·licitant.
- Inscripció al Registre de Societats.
B. Certificat corporatiu de representant per a una associació o unió d’associacions
- Passaport, document d’identitat o targeta de residència de la persona sol·licitant.
- Document que acrediti la vinculació del subscriptor amb l'associació.
Es verificarà la informació següent:
- Inscripció al registre especial d’associacions.
- Identitat de la persona sol·licitant.
C. Certificat corporatiu de representant per a un centre docent d’ensenyament privat
- Passaport, document d’identitat o targeta de residència de la persona sol·licitant.
- Document que acrediti la vinculació del subscriptor amb el centre.
Es verificarà la informació següent:
- Identitat de la persona sol·licitant.
- Inscripció al Registre de Centres Docents (original i còpia).
D. Certificat corporatiu de representant per a un club
- Passaport, document d’identitat o targeta de residència de la persona sol·licitant.
- Document que acrediti la vinculació del subscriptor amb el club.
Es verificarà la informació següent:
- Identitat de la persona sol·licitant.
- Inscripció al Registre d’Associacions Esportives (original i còpia).
E. Certificat corporatiu de representant per a una comunitat de béns
- Passaport, document d’identitat o targeta de residència de la persona sol·licitant.
- Document que acrediti la vinculació del subscriptor amb la comunitat.
Es verificarà la informació següent:
- Identitat de la persona sol·licitant.
- Inscripció al Registre de Comunitats de Béns.
F. Certificat corporatiu de representant per a fundacions
- Passaport, document d’identitat o targeta de residència de la persona sol·licitant.
- Document que acrediti la vinculació del subscriptor amb la fundació.
Es verificarà la informació següent:
- Identitat de la persona sol·licitant.
- Inscripció al Registre Especial de Fundacions.
G. Certificat corporatiu de representant per a una unió temporal d’empreses (UTE)
- Passaport, document d’identitat o targeta de residència de la persona sol·licitant.
- Document que acrediti la vinculació del subscriptor amb la unió temporal d'empreses.
Es verificarà la informació següent:
- Identitat de la persona sol·licitant.
- Inscripció al Registre d’UTE.
H. Certificat corporatiu de representant per a col·legis professionals
- Passaport, document d’identitat o targeta de residència de la persona sol·licitant.
- Certificat d’inscripció al Registre de Col·legis Professionals.
- Document que acrediti la vinculació del subscriptor amb el col·legi.
-
Sol·licitud i revocació
Sol·licitud
On s’ha de presentar?
Presencialment a:- Oficines de Tràmits de l’edifici administratiu del Govern.
Revocació del certificat
Accés al servei de revocació del certificat
Podeu revocar el vostre certificat a l'adreça indicada a l’enllaç anterior. També ho podeu fer presencialment a les oficines de Tràmits de l’edifici administratiu del Govern i identificant-vos amb el passaport / document nacional d’identitat.
-
Tarifes
Subvencionat íntegrament