Reclamacions de consum
Si penseu que s’han vulnerat els vostres drets com a consumidor i no heu arribat a cap acord amb l’empresari, podeu presentar una reclamació.
-
Qui pot reclamar?
Les persones físiques o jurídiques que adquireixin, utilitzin o obtinguin, com a destinatari final, béns, productes o serveis per a l'ús personal, familiar o col·lectiu.
-
Tramitació de reclamacions
Omplint el formulari de reclamacions d'una manera ràpida i senzilla.
- Presentant la queixa o la reclamació escrita en qualsevol de les oficines d'atenció turística repartides per les parròquies del Principat.
- Presentant la queixa o la reclamació escrita a la Unitat de Comerç i Consum (camí de la Grau, edifici Prat del Rull, 4a planta, d'Andorra la Vella), utilitzant el full de reclamació de consum.
Abans de presentar una reclamació, és important haver intentat arribar a un acord amb el venedor o el prestador de serveis.
-
Quin cost té?
El Servei d'Atenció al Consumidor és gratuït.
-
Recursos