Organigrama del departament
Descobreix tot allò relacionat amb organigrama del departament d'ocupacio i treball visitant el portal del Govern d'Andorra. Tots els serveis i informació detallada.
Organigrama
Departament d’Ocupació i Treball
- El Departament d’Ocupació i Treball integra els àmbits organitzatius següents:
- Àrea d’Ocupació, que a la vegada s’estructura en les unitats següents:
- Unitat d’Informació i Registre.
- Unitat d’Orientació i Qualificació.
- Unitat d’Intermediació i Assessorament a les Empreses.
- Secció sobre Ocupació de l’Observatori de les Polítiques Socials.
- Àrea d’Inspecció de Treball.
- Àrea d’Ocupació, que a la vegada s’estructura en les unitats següents:
Funcions
Correspon als Serveis Generals elaborar, controlar i seguir l'evolució pressupostària del Departament, gestionar els procediments i els tràmits de tot l'àmbit organitzatiu del Departament, així com organitzar tots els tràmits i registres derivats de la normativa laboral vigent, que es poden agrupar en el desenvolupament de les funcions següents:
- Dur a terme la gestió pressupostària, amb l'elaboració de l'avantprojecte de pressupost del Departament, el seguiment periòdic de l'evolució del pressupost aprovat, el control de les possibles desviacions i la proposta de les actuacions oportunes, segons els procediments existents, amb la finalitat de garantir una situació pressupostària de cada projecte correcta i detallada.
- Gestionar els tràmits d'inscripció al Registre d'Organitzacions Sindicals de les organitzacions que ho sol·licitin, segons el que preveu la normativa vigent.
- Donar suport administratiu, en general, a tot el Departament en l'execució dels procediments i els tràmits administratius, i en l'atenció a la ciutadania, actualitzar els registres generals i els arxius corresponents, i gestionar la correspondència del Departament.
- Gestionar els tràmits i els procediments derivats de les competències que el Codi de relacions laborals i la Llei de la seguretat i la salut en el treball atorguen al Departament de Treball i que es regulen per via reglamentària.
- Gestionar els recursos humans, materials, tècnics i tecnològics adscrits al Departament.