A.2. Residència i treball: autorització de renovació
Descobreix tot allò relacionat amb Residència i treball: autorització de renovació visitant el portal del Govern d'Andorra. Tots els serveis i informació detallada.
-
A.2: Residència i treball
Per obtenir la renovació d’una autorització de residència i treball, la persona que n’és titular ha d’haver exercit una activitat professional i ha d’haver residit de manera permanent i efectiva al Principat d’Andorra a comptar de la data d’inici si es tracta d’una autorització inicial, o de la data de la darrera renovació en els altres casos.
Com es fa?
La documentació amb efectes enunciatius i no limitatius que s’ha d’adjuntar per a la renovació és la següent:
-
Sol·licitud d’autorització de renovació degudament omplerta.
-
Original i fotocòpia del passaport i/o del document nacional d’identitat vigent.
-
Una fotografia en color (35 x 45 mm) presa recentment, en un termini inferior a 6 mesos abans de la sol·licitud, amb la fisonomia totalment visible i el cap descobert.
-
Autorització del Servei d’Immigració. En cas de pèrdua o robatori, s’ha de dur el certificat del Servei de Policia en què s’acrediti aquesta circumstància.
-
Extracte de punts de la CASS per al sol·licitant que treballa actualment o que havia treballat anteriorment al Principat. Per al cònjuge que actualment no treballa, extracte de punts de la seva parella.
-
Certificat de residència del Comú.
-
Butlletins de salari.
Important
La sol·licitud de renovació s’ha de presentar al Servei d’Immigració abans de la data d’expiració de l’autorització que es pretén renovar.
Si durant la vigència de l’autorització del Servei d’Immigració s’ha produït algun canvi que no s’ha notificat, a la renovació s’hi ha d’adjuntar la documentació necessària per poder-ho fer al moment.
Taxa
-