I.2. Treball sense residència: autorització de renovació
Descobreix tot allò relacionat amb I.2. Treball sense residència: autorització de renovació visitant el portal del Govern d'Andorra. Tots els serveis i informació detallada.
-
I.2. Treball sense residència: autorització de renovació
Per obtenir la renovació d’una autorització d’immigració que autoritza a treballar, la persona que n’és titular ha d’haver residit i treballat a l’estranger per a una empresa legalment constituïda a Andorra,a comptar de la data d’inici, si es tracta d’una autorització inicial, o de la data de la darrera renovació, en els altres casos.
Com es fa?
La documentació amb efectes enunciatius i no limitatius que s’ha d’adjuntar per a la renovació és la següent:
-
Sol·licitud d’autorització de renovació degudament omplerta.
-
Original i fotocòpia del passaport i/o del document nacional d’identitat vigent.
-
Una fotografia en color (35 x 45 mm) presa recentment, en un termini inferior a 6 mesos abans de la sol·licitud, amb la fisonomia totalment visible i el cap descobert.
-
Autorització del Servei d’Immigració: En cas de pèrdua o de robatori, s’ha d’aportar el certificat del Servei de Policia en què s’acrediti aquesta circumstància.
-
Butlletins de salari.
-
Extracte de punts de la CASS.
Important
La sol·licitud de renovació s’ha de presentar al Servei d’Immigració abans de la data d’expiració de l’autorització que es pretén renovar.
Si durant la vigència de l’autorització del Servei d’Immigració s’ha produït algun canvi que no s’ha notificat, a la renovació s’hi ha d’adjuntar la documentació necessària per poder-ho fer al moment.
Taxa
-