Certificats individuals
Descobreix tot allò relacionat amb Certificats individuals visitant el portal del Govern d'Andorra. Tots els serveis i informació detallada.
Aquests certificats són emesos a tota persona física i identifiquen al subscriptor i signant com la mateixa persona per actuar a títol individual i que vulgui dur a terme tràmits electrònics segurs amb les administracions i els privats.
La persona disposa dels certificats següents:
- Certificat de signatura electrònica qualificat.
- Certificat d’identitat electrònica.
- Et permeten garantir la teva identitat de manera electrònica.
- Permeten autenticar-te davant de llocs web
- Permeten autenticar-te davant l'aplicació Andorra Salut.
- Permeten crear signatures electròniques en documents i missatges electrònics.
- Passaport o
- Document d’identitat.
Presencialment en:
- Oficines de Tràmits de l’edifici administratiu del Govern o dels Comuns de Canillo, Encamp, Ordino, La Massana, Sant Julià de Lòria o d'Escaldes-Engordany.
Generació del certificat
Un cop validada la sol·licitud a l’oficina de registre, es rep un correu electrònic amb les instruccions per generar el certificat.
Revocació del certificat
Mitjançant l’enllaç següent: Accés al servei de revocació del certificat de persona física
També es pot demanar la revocació presencialment a les oficines de Tràmits del Govern amb el passaport o el document d’identitat.
Validesa i renovació del certificat
Un certificat electrònic té una validesa de tres anys.
El primer cop la renovació es pot fer a l’enllaç següent: Accés al servei de renovació del certificat de persona física
La segona vegada s’ha de fer presencialment a les oficines de Tràmits del Govern o dels Comuns de Canillo, Encamp, Ordino, La Massana, Sant Julià de Lòria o d'Escaldes-Engordany.
Subvencionat íntegrament
Aquests certificats són emesos a tota persona física menor, de 16 a 18 anys i identifiquen al subscriptor i signant com la mateixa persona per actuar a títol individual i poder identificar-se l’Andorra Salut.
La persona disposa dels certificats següents:
- Certificat de signatura electrònica qualificat.
- Certificat d’identitat electrònica.
- Et permeten garantir la teva identitat de manera electrònica.
- Permeten autenticar-te davant de llocs web
- Permeten autenticar-te davant l'aplicació Andorra Salut.
- Permeten crear signatures electròniques en documents i missatges electrònics.
- Passaport del menor i del tutor legal o
- Document d’identitat del menor i del tutor legal
Presencialment en:
- Oficines de Tràmits de l’edifici administratiu del Govern o dels Comuns de Canillo, Encamp, Ordino, La Massana, Sant Julià de Lòria o d'Escaldes-Engordany.
Generació del certificat
Un cop validada la sol·licitud a l’oficina de registre, es rep un correu electrònic amb les instruccions per generar el certificat.
Revocació del certificat
Mitjançant l’enllaç següent: Accés al servei de revocació del certificat de persona física
També es pot demanar la revocació presencialment a les oficines de Tràmits del Govern amb el passaport o el document d’identitat.
Validesa i renovació del certificat
Un certificat electrònic té una validesa de tres anys.
El primer cop la renovació es pot fer a l’enllaç següent: Accés al servei de renovació del certificat de persona física
La segona vegada s’ha de fer presencialment a les oficines de Tràmits del Govern o dels Comuns de Canillo, Encamp, Ordino, La Massana, Sant Julià de Lòria o d'Escaldes-Engordany.
Subvencionat íntegrament
Certificat emès a tota persona física amb professió regulada que incorpora les dades de la seva professió.
El professional disposa dels certificats següents:
- Certificat de signatura electrònica qualificat.
- Certificat d’identitat electrònica.
- Permeten garantir la identitat del professional de manera electrònica.
- Garanteixen la veracitat de la qualificació professional i permeten l’autenticació davant de llocs web.
- Permeten la creació de signatures electròniques en documents i missatges electrònics.
- Document identificatiu
- Certificat d'inscripció al col·legi professional
Presencialment a:
- Oficines de Tràmits de l’edifici administratiu del Govern.
Generació del certificat
Un cop validada la sol·licitud en l’oficina de registre, es rep un correu electrònic amb les instruccions per generar el certificat.
Revocació del certificat
Mitjançant l’enllaç següent: Accés al servei de revocació del certificat de professió regulada
També es pot demanar la revocació presencialment a les oficines de Tràmits del Govern amb el passaport o el document d’identitat.
Validesa i renovació del certificat
Un certificat electrònic té una validesa de tres anys.
El primer cop la renovació es pot fer a l’enllaç següent: Accés al servei de renovació del certificat de professió regulada
La segona vegada s’ha de fer presencialment:
- Oficines de Tràmits de l’edifici administratiu del Govern.
Subvencionat íntegrament